- Повний доступ до можливостей системи упродовж 3-х місяців згідно тарифного плану «Стартовий».
- Реєстрація вашої компанії у системі Portmone.billing.
- Проведення навчання по роботі з системою.
- Технічна та консультаційна підтримка.
Чим відрізняється «Стартовий» тариф від «Максимального»?
«Стартовий» тариф включає повний доступ до функціоналу, як і тариф «Максимальний». Єдина відмінність — в тарифі «Стартовий» не можна надсилати платні нагадування про сплату рахунків на Viber чи SMS.
Тариф «Стартовий» розроблений виключно для ознайомлення з функціоналом системи з дня реєстрації впродовж 3-х місяців. Після завершення його дії ви можете продовжити користування системою, підключивши тариф «Максимальний».
Що буде якщо несвоєчасно сплатити за доступ? Кабінет заблокують?
Ні, доступ до кабінету і даних компаній зберігається. Блокується лише можливість створювати нові рахунки.
Чи є різні рівні доступу для користувачів?
Так, є. Адміністратор має доступ до всієї системи, бухгалтер — до бухгалтерського функціоналу, підтримка — до звернень мешканців, ревізійна комісія та мешканці — до перегляду новин та загальних доступних звітів по обʼєднанню. Також адміністратор може надати персоналізовані доступи до конкретного функціоналу обраним користувачам.
Чи можу я вести облік декількох будинків в одному кабінеті, підключивши один тарифний план?
Так, якщо їх обслуговуванням займається одна компанія. Якщо ж компанії різні — підключати тариф потрібно до кожної компанії окремо.
Якщо у мене декілька компаній в кабінеті, чи потрібно для кожної компанії сплачувати за доступ?
Так, тарифні плани підключаються до кожної компанії окремо. А вже у кожній компанії ви можете керувати декількома обʼєктами білінгу.