Кому підійде?
Комунальні компанії
Автоматизуйте виставлення рахунків та отримання платежів
ОСББ
Вибудуйте повний облік свого будинку та комунікацію з мешканцями
Територіальні громади
Обʼєднайте містян на одному ресурсі та вирішуйте всі питання спільно!
Освітні заклади
Виставляйте регулярні й нерегулярні рахунки та контролюйте оплати
Охоронні компанії
Виставляйте рахунки в розрізі договорів за декількома компаніями/ФОП
Можливості Тарифи Блог
Тарифи для вашого обʼєднання
Функціональні можливості
Надаємо вигідні та прозорі умови для всіх користувачів
Тарифний план Стартовий
0 ₴
3 місяці
Безкоштовний доступ до більшості функцій для ознайомлення з системою.
*Без можливості пролонгування
Тарифний план Максимальний
2 400 ₴
12 місяців
Максимальні можливості кабінету для вас та вашої команди.
*У вартість включено ПДВ
Управління декількома компаніями в одному кабінеті
Налаштування картки особового рахунку мешканця або договору клієнта
Пакетне завантаження даних
Гнучкі налаштування тарифів
Пакетне управління тарифами
Можливість формувати рахунки на послуги за різними правилами
Використання методики розподілу між споживачами обсягів
Облік показів лічильників
Облік та розрахунок пільг та субсидій
Проведення щомісячних нарахувань в один клік
Декілька шаблонів рахунків на вибір
Декілька варіантів Актів звірки
Розсилка рахунків
Розсилка нагадувань про сплату рахунків на Viber чи SMS
Доставка електронних рахунків у всі платіжні канали
Доставка електронних рахунків у термінальні мережі
Пакетний друк рахунків
Автоматичне рознесення банківської виписки щогодини
Актуальна статистика по заборгованостям
Звіти Cashflow
Звіти по заборгованостям
Формування журналу проводок
Кабінет мешканця
Підтримка мешканців
Технічна та консультаційна підтримка
Поширені запитання
Більше відповідей
Що включає в себе безкоштовний тарифний план?
- Повний доступ до можливостей системи упродовж 3-х місяців згідно тарифного плану «Стартовий».
- Реєстрація вашої компанії у системі Portmone.billing.
- Проведення навчання по роботі з системою.
- Технічна та консультаційна підтримка.
Чим відрізняється «Стартовий» тариф від «Максимального»?
«Стартовий» тариф включає повний доступ до функціоналу, як і тариф «Максимальний». Єдина відмінність — в тарифі «Стартовий» не можна надсилати платні нагадування про сплату рахунків на Viber чи SMS.
Тариф «Стартовий» розроблений виключно для ознайомлення з функціоналом системи з дня реєстрації впродовж 3-х місяців. Після завершення його дії ви можете продовжити користування системою, підключивши тариф «Максимальний».
Що буде якщо несвоєчасно сплатити за доступ? Кабінет заблокують?
Ні, доступ до кабінету і даних компаній зберігається. Блокується лише можливість створювати нові рахунки.
Чи є різні рівні доступу для користувачів?
Так, є. Адміністратор має доступ до всієї системи, бухгалтер — до бухгалтерського функціоналу, підтримка — до звернень мешканців, ревізійна комісія та мешканці — до перегляду новин та загальних доступних звітів по обʼєднанню. Також адміністратор може надати персоналізовані доступи до конкретного функціоналу обраним користувачам.
Чи можу я вести облік декількох будинків в одному кабінеті, підключивши один тарифний план?
Так, якщо їх обслуговуванням займається одна компанія. Якщо ж компанії різні — підключати тариф потрібно до кожної компанії окремо.
Якщо у мене декілька компаній в кабінеті, чи потрібно для кожної компанії сплачувати за доступ?
Так, тарифні плани підключаються до кожної компанії окремо. А вже у кожній компанії ви можете керувати декількома обʼєктами білінгу.
Необхідна консультація?
У вас залишилися питання щодо умов підключення, реєстрації чи функціоналу? Замовте консультацію — і ми зв'яжемося з вами протягом дня.